onsdag

Hemma nu, en aningens trött i kropp och huvud. Kort dag, avklarat en arbetsintervjulunch slash intresseanmälan slash visa-framtida-intresse slash vad-gör-jag-här, intressant men ändå inte, lunchen var enormt god, shoppat snabbt, förbannat den stängda banken, druckit en kaffe och sjunkit ned framför datorn.

Spanat i gratis-magasin. Gillar glattiga magasin, de har ofta en samling bilder på kändisar i underliga ögonblick. Bryr mig inte så mycket om kändisarna, men varför står en känd hotell-arvtagerska med hela handen innanför bikini-trosan när hon badar. Naturligtvis för att hon inte trodde någon var i närheten, vilket fotografen säkert heller ej var, han låg i busken 400 meter bort med handen innanför boxerkalsongerna strax nedanför tjockmagen.

Och vart ville jag komma med detta? Inte vet jag.

5 Kommentarer:

Blogger prinsessan said...

du ville att vi ska förstå att du hade velat vara han med handen innanför boxerkalsongerna???

27 maj, 2006 01:27  
Blogger Honey said...

onanerande män...

27 maj, 2006 01:52  
Blogger /D said...

Vad var det Prins Charles (den lille charmören) sa... jag vill vara din Tamp....

Jag ber alla notera att det var Prins Charles som sa det. Ingen annan.

Vad suktar honey efter? Underligt sug måste jag säga, men men... :-)

28 maj, 2006 21:29  
Blogger prinsessan said...

usch. USCH säger jag om er BÅDA!
FY!
SKÄMS!!! prata om sånt där...SNUSK!!!!!

29 maj, 2006 21:20  
Blogger /D said...

Oh, missy, mer, mer, mer!

29 maj, 2006 21:49  

Skicka en kommentar

<< Home