tisdag

Lyckats överleva hela dagen i Kbh, eventuella hinder som kom i min väg eller jag kom i deras väg parerades elegant, kryssade fram med stenhård blick, raska kliv och en smula svettig i jeans och uppkavlade skjortärmar.

30 sekunder, så lång tid det tog i Malmö för mig att bli påbackad av Ali Ali Habibubba. Man parkerar inte på huvudled, man backar inte på huvudled, man kör inte över cyklister. Lyckades komma undan med lätt klämt ben och cykeln i backen, spriten klarade jag.

Och shoppingen, jodå, utmärkt. Men som vanligt är jag en usel köpare, utmärkt klämma-titta-funderare. Lite kom jag hem med, utan röda prislappar dock... det irriterar mig en smula att jag trots ihärdiga försök lyckades lämna både Filippa K och Flying-A utan något plagg, de gråa tunna byxorna satt ju som en smäck över rumpan men jag klarar inte sugrörsben.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home