onsdag

Funderade över vad jag brukar skriva, vad mina inlägg behandlar och inte behandlar, vilka modes of mine som får komma till uttryck här. Det första är trams, text som inte behandlar någonting eller behandlar ämnen utan något allvar, mest ironi och rena elakheter. Det andra är irritation, ilska, känslor inom mig någon eller något har triggat och som växer och blir värre och värre tills jag får utlopp för ilskan, den späds på hela tiden av minsta sak, allt ackumuleras inom mig. Mest framträdande är nog längtan och drömmar, känslor av saknad blandat med känslor av välbefinnande. Trötthet finns också, som ett mellanting mellan irritation och trams, inte bry sig om så mycket men allt frestar på. Oftast vill jag bara låta mina svävande tankar komma till uttryck, låter inte de göra det lika ofta här som i andra forum förr; håller mina tankar hos mig själv.

Ibland säger jag även sanningen.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home