torsdag

Hemkommen från stan, sådär lite yr som jag blir när jag inte äter i tid, en upplevelse rikare. Ok, det var kanske att ta i, men att helt oväntat hitta en ny butik (ny för mig, den har säkert funnits där sedan förra året någon gång) med snygga kläder och trevlig personal är kul. Lägg därtill reapris och att de slänger ned ett ex av sin tidning (någon kanske vet vilken butik det är, hur många tidningar i Malmö har egentligen egen klädbutik?), even better. Slår inte badrumsbutiken som bjöd på espresso och choklad, men hey, det var ju i juletider.

Appropå det, jag vill ha fler lediga vardagar.

Pop-non-stop på P3, Long lost penpal spelas och nu ska jag ta en kaffe och luta mig tillbaks med den där tidningen.

Vilket trist inlägg det blev.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home