tisdag

Sitter här och, tja... Sitter här. Gå ut i köket, fixa lite te, tänker för mig själv flertalet gånger att jag ska inte dricka kaffe nu för jag har nog druckit tillräckligt av den varan idag och te är mycket nyttigare. Koka te, koka te, kokar kaffe. Går ut ur köket, sätter mig här framför datorn för att msn-trakassera no1 en smula igen och funderar på vad jag gjorde i köket. Kokade kaffe. Jaha.


På väg till Coop Nära tidigare ikväll passerade jag en reklamskylt. Något som refererade till mus och väckte dirty thoughts in my dirty mind. Jag tittade lite mer noggrant på reklamen och inser att jag kopplat helt rätt.

Synd bara att Ob-Fleur inte står på min shoppinglista. För Ob-Fleur alltså. Identifiera målgrupp och rikta reklam till målgruppen eller något.

Uttrycket "man kan väl sin Kotler" (obs, ej något snusk eller dirty i den referensen, faktiskt väldigt tråkig) dök upp i hjärnan appropå ovanstående. Jaha, oj då tänker ni.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home