måndag

åh åh åhå

Why not liksom.

Något måste man ju säga.

Från nio-tiden i morse till ungefär halv tre i eftermiddags studsade jag runt på pigga ben och med sol i sinne. Fick för mig att det var vår i luften. Det var strålande sol genom ett smutsigt fönster, jag drog ned solskyddet så så glad var jag kanske inte över solen, men det gav en liten vink om att snart är det mars och snart är det vår. Wohoo...

Uppåt värre på kontoret idag, jobben sugs in och hmm... jag har börjat skissa upp 35-timmarsveckor över sommaren i mitt huvud. Troligt? Naaaa. Men med 50 timmar komp och more to come så kan man lugnt ta ut 5 timmar per vecka under hela sommaren. Om, om, om jag får tid till det.

Klart jag får. Jag fixar ju allt. Det sägs så. Men med det så menar de nog inte att jag kan vara ledig.

Feta tisdagen i morgon. Semlor från Lomma. De lär vara speciella säger de som vet. I morgon så vet även jag.


Vad fan. Avslutar väl som jag började. Åhå åhå, tjip tjohej!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home