fredag

And here I am.

Min vecka som skulle bli så lugn har varift fylld av felletande och felet kvarstår. Duktigt irriterande. Jävla amerikaner. Skicka ett mail, vänta tills nästa dag på svar, skicka mail igen osv. Det går oj så fort.

Och jävla BMW verkstad. Killen som var kundmottagare hade häcken full så visst, han kunde inte göra mer, men hans chef, det schweinet, skulle naturligtvis sätta någon som kunde backa upp honom. Jag blir sur när jag får vänta en halvtimme extra pga av att de inte levererar ut min bil när den är klar, sur när de inte gjort vad de skulle, sur för att jag betalat en jävla massa extra för märkesverkstad, märkesservice, och få inget, eller mindre än inget, i retur. Ska fan köpa gamla bilar framöver endast för att slippa vara tvungen att anlita skitmärkesverkstäder.

Och riktigt jävla förbannad blir jag när jag för att skriva klart detta inlägg blir tvungen till att plocka upp min jobb-dator pga att det trådlösa tangentbordet till min hemdator stendog exakt fyra sekunder efter att första varningen för låg batterinivå kom. MULTIPLA KÖNSORD skrek jag.

Nåväl, det är fredag, jag har fått gjort en massa förhoppningsvis smarta penningplaceringar, vädret är skönt. Nu ska jag bara ragga upp sällskap till KB ikväll, Hello Saferide spelar, har ni inte hört henne så följ med mig dit, har ni hört henne så följ med ännu mer. Det finns nog sällskap, men jag ska försöka följa min känsla och inte starta/fortsätta något jag inte tror på, sällskapet jag mest önskade kunde inte (kunde inte, ville inte?), ni andra har inte hört av er ännu.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home