fredag

Det är sällan jag finner något intressant inlägg på LAFS men pajkastningen som är igång där sedan någon dag sedan är ju som från himlen sänd. Åh, underbart. Älskar arga inlägg, dåliga argument, bra argument och allas, inklusive mitt, intresse för dessa inlägg. Ur tomma intet skapas all denna ilska och entusiasm. Lovely.

Jag har ett ömt knä. För mycket löpning kanske.

Jag funderar på tillvaron och min plats i denna värld.

Jag fick hindra mig själv från att köpa julmust idag, det får allt bli första advent innan julmusten öppnas. Jag började dessutom fundera intensivt på vad som behövs för att baka pepparkakor.

"Från sin servicebutik på Kronborgsvägen i Malmö hanterade mannen knarktransporter från Tyskland. Från hemmet sålde han opium" Oj. Jag behöver inte längre fundera på hur de får kiosken här nedanför att gå runt. 11 kg opium ger en bra inkomst.

Äh, skaka mig någon...

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home