måndag

Varför i helvete skriver jag ett uttryck som "skaka min värld"? Har jag blivit knäpp eller vad fan har det blivit av mig? Naturligtvis skriver jag det för att jag menar det, men kunde jag inte kommit på ett något mera imponerande uttryck? Den lilla djävulen på axeln är utbytt mot Bryan Adams sjungandes shake my tree. Jag önskar min djävul tillbaks, än hellre den söta lilla engelen.


Jag sitter med en Safari webbläsare, det betyder att de miljoner knappar med features till bloggen som ploppar upp på IE inte ploppar upp när jag ska blogga. Men, men, men, meeeen. I've got something so much better. Jag kan välja att öppna alla bloggar som jag samlat i min favorit-blogg-katalog i flikar med ett klick. Sådär bara. En hel bunt bloggar lägger sig snyggt uppradade i flikar.


Länge sedan jag publicerade en bild här. Nästa gång blir nog när lussebullarna är bakade. Bakade innan vi ens hunnit in i december, ve och fasa. Kan de sälja semlor i oktober kan jag baka lussekatter i november, även om vissa menar något annat. De är bara avundsjuka.


Jag trodde lesbisk julshow skulle bli en tradtion. Int' då!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home