onsdag

Jag har beslutat mig för mer humor i mitt liv. I form av film. Jag är en sådan som hyr drama. Som till exempel Tarnation och tänker psykiskt störd gay man har filmat sin hårda och tragiska uppväxt och klippt ihop en film med en budget på 218$, DEN är nog bra. Visst är den på sitt sätt bra, men kul? Knappast. Eller Gerry, den vackraste (visuellt) film jag sett tror jag, kind of special although... ej heller den kul. Så, nu ska jag hyra en hollywood-gull-kul film eller kiss-och-bajs-humor film för varje drama jag hyr. För jag gillar faktiskt det. Också. Riktigt hjärndöd humor, fånigt, tramsigt, men som får en att vrida sig av skratt. Det var mitt beslut.


För övrigt känns det som att min förkylning är på väg att gå över, jippijäjäwowwow.

Och den stora frågan på jobbet idag var Varför är kollega X på jobbet halv två på natten?


2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

fråga:
Varför är kollega X på jobbet halv två på natten?

svar:
runkbloggen

20 januari, 2006 23:21  
Blogger /D said...

Kollade in runkbloggen, den var ödslig.

Det var säkerligen ödsligt på kontoret halv två på natten.

Misstänker att han jobbade. Det jävligaste var att han tydligen var på skämthumör också. Vem fan är på skämthumör, på jobbet, mitt i natten?

Att blogga är ju självtilfredsställelse, men ni är ju två. Men nu vart du tydligen lämnad till att tillfredsställa dig själv ändå. Vad fan liksom.

20 januari, 2006 23:34  

Skicka en kommentar

<< Home