söndag

Vid en bar, börjar känna sig lite kissnödig. Inga problem. Håller sig, tar en öl till. Inga problem. Tiden går, ölen dricks. Inga problem. Cyklar hemåt, tänker jag är kissnödig. Inga problem. Låser cykeln utanför huset. Börjar trycka på. Låser upp porten - twisting my legs. Går fem trappor upp - snabbt. Fipplar med nyckeln till dörren - hoppar jämfota. Passerar hallen, försöker få av mig skorna, glöm det, skit i jackan, mot toaletten - ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Varför, varför, varför? Min kropp och min hjärna kan kontrollera mina behov, vet att det inte är läge i timmar, men när den kopplar att det är ok om en minut, då jävlar... den väntar inte en minut, den säger NU!

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Hahaha!!
Vem känner inte igen sig...
Bra fråga men finns det nån bra förklaring tro?

09 april, 2006 21:09  

Skicka en kommentar

<< Home