söndag

Idag... har jag nog solat för mycket och inte gjort så mycket annat. Nu ska jag kolla fotboll och kanske träna lite lätt.

Det är fem arbetsdagar i veckan som kommer. Fem arbetsdagar på kontoret utan några avbrott inplanerade. Det ska bli skönt. Sjukt men sant. Jag glädjs åt att det är fem arbetsdagar i sträck så jag kan komma vidare och bli klar med delar av projektet innan midsommar. Dra ett sträck i sanden, känna mig trygg i förvissningen om att jo, fan, det ska nog gå vägen. Det känns också jävligt skönt att hela veckan ska avverkas med hemkomst vid fyra, träna lite, kolla fotboll, ibland på storskärm med tillhörande öl, ibland hemma i soffan med ugnsvarm rabarberpaj med glass. Troligen kommer jag avstå ett par kvällsmatcher till förmån för sen kvällssol med cappucino på bryggan nere i hamnen.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Ska du verkligen dra ett s t r ä c k? :P

11 juni, 2006 20:08  
Blogger /D said...

Japp. Ett sträck, med betoning på äääää...

11 juni, 2006 20:17  

Skicka en kommentar

<< Home