måndag

Så var man åter i ekorrhjulet, springer runt runt och trivs ganska bra med det i och för sig. Att man från och med denna dag kommer jobba överid varenda dag till november känns väl sådär.

Men man är ju i alla fall ledig på helgen. Ha! Troligt...

Skulle naturligtvis kunna inta samma inställning som många andra, keep it simple, luta sig tillbaks och rycka på axlarna när det kör ihop sig, låta det vara någon annans ansvar, men inte då. Jag är duktigheten själv. Jag gillar att ta befälet och ge mig fan på att ro saker i land. I arbetet är jag sådan jag inte är privat, jag säger mer vad jag tycker och har inga större problem med att det inte får mig att hamna på någon persons tio-i-topp-lista över älskvärda personer, strictly business dock. Det var dock länge sedan jag blev förbannad på någon, länge sedan jag gnällde över att något var skit. Jag har nog blivit vuxen. Och nyanserad. Det är bara ett jobb.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home