lördag

Åh gud, fan och andra saker. Förkyld igen, såklart, ge fan i att springa i skånsk snevind. Men jag kände mig trött och aggresiv och behövde känna blodet rusa runt i min kropp. Jo, men det var ju såklart för att du var på väg att bli förkyld. Och se, nu är du förkyld. Jäjä. Shut up. Ibland kommer jag inte överens med mig själv.

Ska nu ringa min kompis, slita honom fri från fru och barn (nåväl, nästan, men i princip) och se om han står vid tanken att hänga med på en shoppingrunda. Han förstår sig tyvärr inte alls på detta med att lägga mängder av pengar på enormt snygga saker. Men hungrig blir han, så även jag, så det blir nog mest mat.


Måste göra ett par tillägg.

Jag lyssnar nästan alltid på P3. Det är alltid Roll On på lördag förmiddag. Roll On måste ha dragit runt samma skämt i samma anda i fem-sex år nu. Är man dessutom från Västergötland och tycker deras trollhätte-dialekt, eller vad fan det nu är, är mest jobbigt påkletad så är detta program tortyr. Jag menar det. Jag hatar fan i mig detta program.

Stängt av P3 och låter Lover I Don't Have To Love fylla rummet istället. Conor Oberst dyker upp överallt på min väg genom internetdjungeln.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home