onsdag

And now I'm home... trött av jobb och förkylning, den eviga förkylning som inte vill lämna min kropp men inte vill bryta ut heller. I like teasing, men inte av denna typ...


Hej din gamle kämpe! Öh... ja hej... fick brev, ett riktigt brev, från Lärje/Angered IF. Lite förvånad blev jag. Vilka är de? Vad vill de mig? De ville ha 200 kr för ett stödmedlemsskap. Jag har aldrig hört talas om den här klubben innan ska jag kanske påpeka. Men det är ett vågat grepp av dem att skicka massbrev till Malmö för att värva medlemmar. Låter jättespännande med derbyn mot Gunnilse, men nej tack.


Någon, synkronisera min omgivning. Dag och dygn.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Hahaha... :)

Rätt kul egentligen att ett Göteborgslag söker medlemmar i södra sverige. De ligger väl knappast i elitserien med matcher över hela landet så vitt jag vet...

Ha najs helg på dig i alla fall!

01 april, 2006 10:09  

Skicka en kommentar

<< Home