torsdag

Blandband var det ja... som jag skrev så var ju mängden låtar en förbannelse, så jag begränsar mig till W.

Words in the wires (Christian Kjellvander) - Countrypop at it's best
Wish I didn't miss you (Angie Stone) - Tja... var det 2003?
Winter blue (Heather Nova) - To everey heart a beat that's true... ja, så är det ju Heather ju.
Why can't we be friends (Matchbox 20) - Låten heter Hang men min mp3 heter inte det så :-) Kbh-Gbg under en tid som var fantastisk. I efterhand.
Wheels on fire (The Magic Numbers) - Those fabulous hairy midgets...
What if (Coldplay) - What if, what if, what if... i liveversion
What am I to you (Norah Jones) - För vuxenkänsla söndag morgon
West End Girls (Pet Shop Boys) - Fanns det musik innan denna?
Weak (Skunk Anansie) - Ilska o_c_h hjärtekross
We all feel better in the dark (Pet Shop Boys) - Har omnämnts tidigare i min blogg. Detta är 12" EP, extended versions och allt. Och soundtracket till dataspelet Thexder, eller tvärtom troligen.
Walking in my shoes (Depeche Mode) - För att det var den enda DM-låten på W som jag hade.
Vackert väder (Jakob Hellman) - Hatade Hellman när han släppte sin skiva (1989...). Sommar, hav och Pripps Blå-dröm. Och att göra en skiva, supersucce, sen nä jag vill inte mer.
Vem (Lisa Nilsson) - För texterna, för rösten.

V är ju svenskans W så klaga inte.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home